شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

مرکز آموزش علمی ـ کاربردی حدید اراک

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

دوازدهمین دوره مراسم اعتکاف سراسری دانشجویان دانشگاه

🔱دوازدهمین دوره مراسم اعتکاف سراسری دانشجویان دانشگاه در تاریخ 96/01/21 برگزار می گردد، خواهشمند است در خصوص موارد ذیل اقدامات لازم صورت گردد.


🔱دانشجویان گرامی لطفا پس از ثبت نام فرم ثبت نام را به مسئول امور فرهنگی دانشجویی تحویل داده و کارت ورود دریافت نمایند.

🔱هزینه ثبت نام هر دانشجو 100.000 ریال می باشد

مکان برگزاری اعتکاف مسجد حضرت محمد رسول الله خیابان مدرس

برگزاری کارگاه یک روزه مهارتهای پیش از ازدواج



این کارگاه یک روزه به منظور آموزش های پیش از ازدواج و پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی برگزار و دانشجویان با مهارتهای ازدواج موفق آشنا میشوند.


گفتنی است این کارگاه آموزشی به همت اداره بهزیستی شهرستان اراک و این مرکز طی یک روز برگزار میگردد.

از علاقه مندان خواهشمند است جهت ثبت نام به امور فرهنگی مراجعه نمایند.

زمان برگزاری کارگاه صبح تا ظهر میباشد.

لینک کانال تلگرامی مرکز حدید اراک :


https://telegram.me/hadidarak82



ثبت نام نوزدهمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی

ثبت نام نوزدهمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی همزمان با عید سعید غدیر آغاز گردیده است و دانشجویانی که تاریخ عقد آنها از یکم مهرماه 93 الی یکم مهرماه 94 می باشد می توانند به سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با آدرس www.ezdevaj.nahad.ir و یا به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی با آدرس http://mk.uast.ac.ir مراجعه و ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است زمان ثبت نام از تاریخ 11 مهرماه آغاز گردیده و تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت.

‌پذيرش دوره ‌مهندسي ‌فناوري ‌و‌‌‌ كارشناسي‌ حرفه‌اي‌(ناپيوسته)

http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=5&id=2283

اطلاعيه ‌سازمان ‌سنجش‌آموزش‌ كشور ‌در‌‌خصوص‌ اعلام ‌فهرست ‌اسامي ‌پذيرفته ‌شدگان‌نهايي ‌‌كدرشته‌ محل‌هاي ‌متمركز ‌و ‌معرفي ‌شدگان ‌چند ‌برابر ‌ظرفيت ‌كدرشته ‌محل‌هاي ‌نيمه‌متمركز ‌در ‌پذيرش دوره ‌مهندسي ‌فناوري ‌و‌‌‌ كارشناسي‌ حرفه‌اي‌(ناپيوسته) نظام‌آموزش‌ مهارتي مهر ماه سال ‌‌1394 دانشگاه‌جامع علمي ـ‌كاربردي

پذيرش دوره‌ كارداني فني و دوره كارداني حرفه‌اي

http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=5&id=2276

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشوردر خصوص اعلام فهرست اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي كد رشته ‌محل‌هاي متمركز و معرفي شدگان چند برابرظرفيت كدرشته محل‌هاي نيمه‌متمركز پذيرش دوره‌ كارداني فني و دوره كارداني حرفه‌اي نظام آموزش مهارتي دانشگاه جامع علمي ـ‌كاربردي مهر ماه سال1394

فیلم مستند مرکز آموزش علمی ـ کاربردی حدید اراک

نوزدهمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی با میزبانی شرکت انرژی صنعت خاورمیانه

نوزدهمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی با میزبانی شرکت انرژی صنعت خاورمیانه در شهر اراک برگزار شد.

دکتر ذوالانواری سرپرست این دانشگاه در نوزدهمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی که روز سه شنبه 24 شهریورماه در سالن جلسات شرکت انرژی صنعت خاورمیانه واقع در شهرک صنعتی حاجی آباد اراک برگزار شد ضمن تشریح فعالیتهای دانشگاه یکی از اهداف برگزاری این گردهمایی را بررسی راهکارهای ارتقای توان علمی مراکز آموزش علمی کاربردی استان اعلام کرد.

وی با ضروری دانستن برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه جهت پیشرفت کشور گفت: برگزاری گردهمایی روسای مراکز آموزشی در جوار کارخانه ها و شرکت های صنعتی موجب کاربردی شدن برنامه ریزی های آتی دانشگاه خواهد شد.

سید عبدالعلی ذوالانواری همچنین از تشکیل کارگروههای تخصصی آموزش،‌ پژوهش و فناوری و کارگروه فرهنگی، اجتماعی و اطلاع‌رسانی در نوزدهمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی خبر داد و گفت: تشکیل این کارگروهها در راستای تعامل بیشتر مراکز آموزش علمی کاربردی با واحد استانی به جهت برنامه ریزی های موثرتر فعالیتها صورت گرفته است.

دکتر ایزدی رئیس شورای مرکزی کانون‌های کارآفرینی کشور میهمان ویژه این گردهمایی نیز در این نشست گفت: ارتباط بیشتر مراکز صنعتی با مراکز آموزش علمی کاربردی در راستای ارتقای توان علمی مراکز صنعتی و ارتقای توان عملی مراکز آموزشی اصل بسیار مهمی است که باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.

وی بعد از معرفی شرکت انرژی صنعت خاورمیانه، آمادگی این شرکت و کانون کارآفرینان را برای انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه های مختلف صنعت و کشاورزی در راستای ارتباط بیشتر صنعت، دانشگاه و حوزه کارآفرینی اعلام نمود.

رئیس کانون کارآفرینی استان مرکزی همچنین از ظرفیت بالای استان و شهر اراک در صنعت گردشگری صحبت نمود و گفت: ظرفیت‌های بسیاری در استان وجود دارد که با کمی تعامل و تلاش می‌توان از این ظرفیت‌ها در زمینه تولید ثروت استفاده کرد.

کارگاه خودارزیابی و رتبه بندی مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی با حضور رئیس و کارشناسان دانشگاه

کارگاه خودارزیابی و رتبه بندی مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی با حضور رئیس و کارشناسان دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

این کارگاه روز سه شنبه 24 شهریورماه روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی با حضور در کارگاه آموزشی خودارزیابی و رتبه بندی مراکز با مراحل انجام این فعالیت آشنا شدند.

در این کارگاه که با حضور روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی برگزار شد، دکتر ذوالانواری سرپرست دانشگاه واحد استان مرکزی ارزیابی مراکز آموزشی را در راستای ارتقای وضعیت کیفی این مراکز عنوان نمود.

وی گفت در آینده تنها به مراکزی مجوز برگزاری دوره های آموزش عالی داده خواهد شد که از نظر کیفی و کمی از جایگاه مناسبی برخوردار باشند.

بازدید روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی از شرکت انرژی صنعت خاورمیانه

در راستای ارتباط بیشتر مراکز آموزش علمی کاربردی با صنایع روز سه شنبه 24 شهریورماه در حاشیه برگزاری نوزدهمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی، برنامه بازدید از شرکت انرژی صنعت خاورمیانه انجام پذیرفت.

در این بازدید مراحل مختلف تولید کپسولهای CNG توسط مسئولین شرکت تشریح شد.

شرکت انرژی صنعت خاورمیانه در سال 1385 با هدف تولید مخازن تحت فشار CNG کار خود را آغاز نموده است. کلیه ماشین آلات این شرکت با فناوری کشور آلمان می باشند و تولید مخازن در این کارخانه بر اساس 30مخزن در ساعت طراحی شده است. این خط به صورت تمام اتوماتیک بوده و با کمترین نیروی انسانی و بالاترین تعداد ماشین آلات تست راه اندازی شده است.
فناوری ساخت مخازن در این شرکت از نوع Type 1 با مواد اولیه لوله طراحی شده و قابلیت تولید مخازن تحت فشار را از قطر 232 تا 406 میلی متر را دارد.

بازدید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی از مرکز حدید اراک

روز چهارشنبه دوم اردیبهشت سرپرست دانشگاه در رأس هیئتی متشکل از کارشناسان واحد استانی، از مركز آموزش علمي كاربردي حدید اراک بازدید نمودند.
در اين برنامه بازديد از کلاسها، کتابخانه و امکانات مرکز، به اتفاق کارمندان مرکز آموزش صورت پذیرفت.

12345
last