مرکز آموزش علمی ـ کاربردی حدید اراک

تحت نظارت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی

تشکیل شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو

در این جلسه ابتدا مهندس محسن یحیائی ضمن خوشامد گویی به حاضرین جلسه به بیان ضرورت تشکیل شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه پرداخت و تاکید کرد که دانشجویان ولی نعمت دانشگاه هستند و اگر حضور دانشجویان نباشد حضور کارکنان و مسئولین نیز بی معناست

در این جلسه ابتدا مهندس محسن یحیائی ضمن عرض خوشامد گویی به حاضرین جلسه ، به بیان ضرورت تشکیل شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه پرداخت و تاکید کرد: دانشجویان ولی نعمت دانشگاه هستند و اگر حضوردانشجویان نباشد ، حضور اساتید و مسئولین نیز بی معناست .

وی افزود:پس اعضای این شورا هم باید به این مسئله توجه داشته باشند و تمام مسائل و ابعاد مرتبط با دانشجویان را در این جلسات مطرح و ارائه راهکار نمایند تا بنده و سایر مسئولان آموزش و اجرایی در جهت بهبود وضعیت موجود ، قدم برداریم و در نهایت زمینه ارتقاء این مرکزآموزشی را فراهم نماییم.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی حدید اراک اضافه نمود: همت ، تلاش ، فکر و ایده از شما ، حمایتهای مادی و معنوی هم از ما ، بنده و همکارانم هرکاری از دستمان بربیاید انجام می دهیم . دانشجویان فعال و نخبه ای در مجموعه هستند که انشاالله با وجود نهادهای دانشجویی ،مثل همین شورا شناسایی شوند تا ما هم حمایت های لازم را داشته باشیم .

در ادامه جلسه علی لعلی معاونت فرهنگی مرکز ، صحبتهای خود را با ذکر حدیثی از حضرت علی(علیه السلام) آغاز نموده و از حضور اعضای شورا در این جلسه تشکر کرد .

وی بیان کرد : نگاه ما به مسائل و مشکلات دانشگاه ، نگاه یک مسئول و یک کارمند است که با نگاه دقیق یک دانشجو به مسائل و مشکلات ، متفاوت است . به همین جهت انتظار ما هم از شما همین است که رابطی باشید بین ما و دانشجویان .

وی در ادامه به قرائت بخشی از آیین نامه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه پرداخت و تاکید کرد:ما قصد داریم درحدتوان ، در جهت بهبود مسائل و مشکلات تلاش کنیم و مصوبات را اجرا نمائیم .

وی در ادامه تاکید نمود: مصوبات این جلسات ، توسط ریاست مرکز در جلسات هیات امنای دانشگاه نیز مطرح شده و پس از تایید اعضای محترم هیات امنا ، قابلیت اجرایی خواهد داشت .

در ادامه جلسه رای گیری جهت انتخاب نماینده و دبیرشورا صورت گرفت که در نهایت آقای محمد هادی احمدی یکتا دانشجوی رشته کاردانی فنی مکانیک ماشین افزار به عنوان نماینده شورا و همچنین آقای عباس باقری دانشجوی رشته کاردانی کاردانی حسابداری به عنوان دبیرشورا ، انتخاب شدند .

در پایان دانشجویان حاضر ضمن تشکر از زحمات مسئولین مرکز ، به بیان بعضی از مسائل و مشکلات دانشجویان پرداختند که مقررشد با اطلاع رسانی به معاونین مرکز ، اقدامات لازم صورت بگیرد .

[ بازدید : 1256 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 27 فروردين 1394 ] 15:17 ] [ علی لعلی ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]